Monday, August 22, 2005

E-mail till Regeringen

Subject: Bombdåden i London
Hejsan!
Jag blev verkligen besviken när jag såg Göran Persson på Aktuellt ikväll trots mina låga förväntningar. Hans paralell till 9/11 ställer en oundviklig fråga:
Eftersom den officiella "sanningen" är en omöjlighet, utbildade propellerplanspiloter som med akuratess och bruvur manövrerar en JUMBOJETT med finprecision etc
Menar Göran att detta också är en konstruktion, eller är flatheten inför "dom stora grabbarna" som tar övertaget? Varför ljuger VÅR statsminister oss rätt upp i ansiktet?
Är offentligörandet av DNA-registreringen av brottsdömda i skuggan av bombdådet en slump?
Jag är en skattebetalare och KRÄVER ett svar.
Vänligt men bestämt
Olof Alexandersson
personnummer (Ni gillar sånt)
XXXXXX-XXXX
-------------------------------------------------
Hej! Tack för ditt e-brev.
Jag fattar inte vad du menar, och jag vet inte vad du menar att jag ska
göra med ditt personnummer (annat än räkna ut din ålder vilket var
trevligt). Så här kommer ett svar att jag inte förstår - utveckla.
Med vänliga hälsningar
Peter Frejhagen
Socialdemokratiska riksdagsgruppens kansli