Monday, August 22, 2005

Mitt svar på 'svaret':

Förstår inte vad jag menar??
Är du administrativ papperspetare vill jag prata med någon som har nån
verklig uppgift.
Att fotostata papper å schablonsvar på E-mail inräknas inte.
Men jag ska svara enkelt.

Oklahoma
9/11
Barcelona (CIAs kodnamn för operationen var Gladio)(KOMMENTAR I EFTERHAND: I min upphetsning skrev jag felaktigt Barcelona, det ska givetvis vara Madrid /Bräckemannen)
London

Alla ovanstående attacker var 'false flag operations'.
Jag tar för givet att den officiella versionen inte ens ifrågasatts från
svenska regeringens håll.
Det är pinsamt.
Jag bifogade mitt personnummer som du så skojfriskt kommenterade.
Skicka inga röstsedlar eller nåt annat löjligt igen. Någonsin.

Jag skäms å era vägnar.

Ytterst ovänligt och bestämt
Olof lexandersson