Friday, November 09, 2007

Anitra Steens Begåvade Barn

höll på att bli portad från bolaget idag
han frågade om leg
jag sa nej de har jag inte
ser jag ut som 19 frågade jag
nej, men de e en princip
vad söt du är sa jag sprang hem hittade bara ett utgånget leg som jag kastade på expediten
men det dög bara efter massa tjat. "du borde skaffa ett giltigt leg" jag har giltigt leg "varför hämtade du inte det då" för att jag inte väntade mig sydafrikanska passlagar, var det givna svaret
"det är inte dej det handlar om det är tonåringar som får tag på sprit", sa en systemkärring
är jag jag eller en tonåring sugen på alkoholförgiftning, frågade jag

protesterar du får du inte handla alls, sa den överviktiga systemkärringen
sen saknades det 2.50
jag kastade en femma på honom å sa här har du en slant till godis, stumpan
nån välindoktrinerad överviktig (varför känner fetton alltid ett behov av att hävda sig?) var tvungen att blanda sig i å sa "vad dåligt" "vad fett" sa jag å syftade på den giriga människans späck (girig eftersom DET lagt beslag på trippla mängden av sina tilldelade atomer, men ändå envisas med att betala samma summa som andra på kollektivtrafiken trots att DET upptar dubbla utrymmet) va nog för trög för att förstå det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home