Monday, August 22, 2005

Vidare kommunikation me 'Justitie'minister Bodström

En förkämpe för legaliseringen av cannabis (bortse här drogen och koncentrera dig på sakfrågan: individens rättigheter) kan utan vidare, satt på maktposition, aktivt medverka till avlägsnandet av individens rätt till inigritet. Här menas lagring av all kommunikation på informationsmotorvägen internet, mobiltelefoni i ETT ÅR etc. Makt korumperar, absolut makt korumperar absolut. Jag är glad, broder 'justitie'minister Bodström, att din maktposition icke är av högre art. Misstolka mig inte. Jag hatar dig inte, jag älskar dig eftersom vi är en del av samma skapelse. Dock skäms jag, precis som jag skämdes för födelsemärkena jag hade på mina armar som det växte svarta hårstrån ur (Jag är väldigt blond, kan tilläggas). Dessa klippte jag bort med en avbitartång och är numera ett minne blott.
Hälsningar
Olof Fredrik Alexandersson

PS Åsiktsregistrera mig GÄRNA

1 Comments:

Blogger piwvs said...

Du ska inte behöva skämmas för vad politiker gör. Dom är de största hycklarna som har funnits och kommer att finnas. Boström slickar säkert äs för att bli statsministerkandidat och få överta makten efter Grisen.

3:29 PM  

Post a Comment

<< Home